Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Heb jij een vraag? Dan is het niet altijd nodig om hier contact over op te nemen. Soms is het makkelijker en sneller om te kijken of het antwoord online gevonden kan worden. Om jou daarbij te helpen, hebben wij de veelgestelde vragen én antwoorden op een rijtje gezet. Hopelijk vind jij hier antwoord op je vraag! Niet gelukt? Neem dan contact op met ons.  

Hoe snel kunnen jullie een bestelling leveren?

We werken uitsluitend met lokale cateraars, waardoor jouw bestelling al binnen één uur bezorgd kan worden. Dit geldt voor alles wat je via Lunch.nl kunt bestellen: van onbijt tot lunch en high tea’s. 

Kan ik ook een bestelling inplannen?

Dat kan zeker. Tijdens de bestelling kun je aangeven wanneer je wil dat de bestelling bezorgd wordt. Heb je volgende week een vergadering of andere afspraak? Dan kun je de bestelling nu alvast plaatsen en dan laten leveren!

Wat zijn de kosten om te laten bezorgen?

Je kunt in de meeste gevallen een bestelling plaatsen vanaf € 20,00, soms is dit €25,00. Dit is afhankelijk van het bezorggebied, in het winkelmandje zie je de actuele voorwaarden. De bezorgkosten bedragen € 2,50. Bestel je voor meer dan € 40,00? Dan zijn de bezorgkosten in veel gevallen gratis. 

Waarom krijg ik geen resultaat bij mijn postcode?

Op dit moment hebben wij nog geen landelijke dekking. Het kan dus zijn dat we momenteel niet bezorgen op jouw postcode. Onderaan de pagina staat een overzicht met alle steden waar we nu bezorgen. Staat jouw stad er nog niet bij? Dan hopen wij die snel toe te voegen!

Wat is de minimale bestelwaarde?

Je kunt bestellen vanaf € 20,00 (soms is dit € 25,00). Als je minder dan dat bedrag in jouw winkelmandje hebt, dan kun je dus niet bestellen (dit wordt duidelijk aangegeven). Je kunt wel andere producten toevoegen om toch aan het minimale bestelbedrag te komen. Heb jij bijvoorbeeld 2 broodjes? Dan kun je ook nog een paar sapjes en een traktatie toevoegen, zodat je toch kunt bestellen (en iets lekkers hebt voor later). Je kunt alle categorieën van Lunch.nl combineren in één bestelling  

Kan ik ook na 16.00 uur laten bezorgen?

Doordeweeks en op zaterdag kan er tussen 07.30 en 16.00 uur bezorgd worden. Voor zondag geldt bezorging tussen 08.00 en 15.00 uur. Voor grotere bestellingen is maatwerk mogelijk, neem hiervoor contact met ons op. 

Kan ik verschillende menu’s combineren?

Dat kan zeker. Je kunt bijvoorbeeld een ontbijtje bestellen en vervolgens nog extra ‘lunch broodjes’ toevoegen om alles naar jouw zin te maken. Nadat je iets hebt toegevoegd aan je winkelmandje, kun je terugklikken naar de homepage om dan weer naar een ander menu te gaan. Deze producten worden dan samengevoegd in één winkelmandje. 

Kan ik ook grootschalig bestellen?

Ja dat kan. Je kunt ervoor kiezen om alles in één winkelmandje te doen, maar dan wordt het op één adres bezorgd. Het liefst ontvangen wij deze bestelling wel een dag voren zodat we voldoende kunnen bakken. Bij ons wordt namelijk alles dagvers gebakken. Wil je een grote bestelling naar verschillende adressen sturen? Bijvoorbeeld omdat jouw medewerkers nu thuis werken? Dan kun je het beste even direct contact met ons opnemen. Wij maken dan een offerte op maat voor je. 

Kan er rekening worden gehouden met dieetwensen zoals glutenvrij? 

We willen zoveel mogelijk rekening houden met dieetwensen. Het liefste ontvangen we dan de bestelling een dag van tevoren, zodat we dit goed kunnen voorbereiden. We hebben de mogelijkheid om glutenvrij brood te leveren (haverbrood), geef dit als opmerking aan bij de bestelling. Het is wel mogelijk dat het brood sporen van gluten kan bevatten, omdat in onze bakkerij ook andere broden worden gebakken. Het is dus geschikt als je intolerantie hebt.

 

Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met ons.